2020-08-13 05:26:00 | Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/safetyho/public_html/framework/classes/database.php(1) : eval()'d code on line 2 safety home
Gondoskodjon otthona biztonságáról!
Gondoskodjon otthona biztonságáról!

Gyerek életét veszélyeztette a szénmonoxid riasztó hiánya

A család a lakásban lett rosszul, egy gyermeket kórházba kellett szállítani.

Szén-monoxid-mérgezést szenvedett egy öttagú család Pécsen vasárnap - közölte a Baranya Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője az MTI-vel.

Kasza Anett közleménye szerint a család egy Mandulás közben található lakásban lett rosszul, egy gyermeket kórházba kellett szállítani. Hozzátette, hogy a katasztrófavédelmi műveleti szolgálat helyszínre érkező tagjai az ingatlan fürdőszobájában mérték a legmagasabb, az egészségügyi határértéket meghaladó gázkoncentrációt.

A tűzoltó hadnagy megjegyezte, hogy a színtelen, szagtalan mérgező gáz vasárnap már másodszor okozott gondot Baranyában: belélegzése miatt hajnalban egy háromtagú szentlőrinci család került kórházba.

Vissza

Gázrobbanás az budapesti Pacsirtamező utcában

Gázrobbanás az budapesti Pacsirtamező utcában

2013-08-07

Gyerek életét veszélyeztette a szénmonoxid riasztó hiánya

Egy gyermeket szállítottak kórházba szénmonoxid mérgezés miatt.

2013-08-01

Szénmonoxid mérgezés Budapesten

Négy felnőttet és két gyereket szállítottak kórházba szén-monoxid-mérgezés gyanújával szombaton késő este Budapesten.

2013-08-01
Összes megtekintése >