2020-07-05 02:25:50 | Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/safetyho/public_html/framework/classes/database.php(1) : eval()'d code on line 2 safety home
Gondoskodjon otthona biztonságáról!
Gondoskodjon otthona biztonságáról!

Szénmonoxid mérgezés Budapesten

Négy felnőttet és két gyereket szállítottak kórházba szén-monoxid-mérgezés gyanújával szombaton késő este Budapesten – tájékoztatott a Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője.

Kisdi Máté szerint a XIV. kerületi Kalapács utcában egy kétemeletes társasházban történt szén-monoxid-mérgezés. A ház lakóit a Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság doktorszolgálata vizsgálta meg, és a bajba kerülteket a mentőszolgálat szállította kórházba.

A szóvivő szerint a gázművek megvizsgálta az épületet. A földszinti lakásban el kellett zárni egy gázkészüléket, amely a bajt okozhatta. A vizsgálatok ideje alatt mindenkinek el kellett hagyni az épületet.

Kisdi Máté szerint a Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság fokozottan fel szeretné hívni a lakosság figyelmét arra, hogy a fűtési szezon még nem fejeződött be, és a hasonló balesetek megelőzhetők szén-monoxid-érzékelők felszerelésével, illetve a kémények és gázkészülékek rendszeres ellenőrzésével.

Vissza

Gázrobbanás az budapesti Pacsirtamező utcában

Gázrobbanás az budapesti Pacsirtamező utcában

2013-08-07

Gyerek életét veszélyeztette a szénmonoxid riasztó hiánya

Egy gyermeket szállítottak kórházba szénmonoxid mérgezés miatt.

2013-08-01

Szénmonoxid mérgezés Budapesten

Négy felnőttet és két gyereket szállítottak kórházba szén-monoxid-mérgezés gyanújával szombaton késő este Budapesten.

2013-08-01
Összes megtekintése >