2020-09-27 05:35:16 | Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/safetyho/public_html/framework/classes/database.php(1) : eval()'d code on line 2 safety home
Gondoskodjon otthona biztonságáról!
Gondoskodjon otthona biztonságáról!

Szénmonoxid mérgezés lehetséges okozói

kémény, kályha, kandalló, konvektor( a közhiedelemmel ellentétben a parapetes konvektorok esetenkénti hajszálrepedései gyakori arányban okoznak szén-monoxid mérgezést),
gázkazán, gáz vízmelegítő, gázsütő, gázszárító, barbeque grill, autó, belsőégésű motorok

A szén-monoxid a mindennapi életben leggyakrabban úgy képződik, hogy a fűtőberendezésben nem tökéletesen ég el a tüzelőanyag. Ha az égéstermékek elvezetése nem megfelelő,
 a szén-monoxid a lakásba juthat és felgyűlhet. A legtöbb szén-monoxid baleset télen történik, és minden télen történnek balesetek. Teljesen felesleges és értelmetlen baleset,
 mely rendkívül egyszerűen  megelőzhető!!!

Vissza

Gázrobbanás az budapesti Pacsirtamező utcában

Gázrobbanás az budapesti Pacsirtamező utcában

2013-08-07

Gyerek életét veszélyeztette a szénmonoxid riasztó hiánya

Egy gyermeket szállítottak kórházba szénmonoxid mérgezés miatt.

2013-08-01

Szénmonoxid mérgezés Budapesten

Négy felnőttet és két gyereket szállítottak kórházba szén-monoxid-mérgezés gyanújával szombaton késő este Budapesten.

2013-08-01
Összes megtekintése >