2020-07-05 03:41:38 | Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/safetyho/public_html/framework/classes/database.php(1) : eval()'d code on line 2 safety home
Gondoskodjon otthona biztonságáról!
Gondoskodjon otthona biztonságáról!

Gázrobbanás az budapesti Pacsirtamező utcában

Gázrobbanás az budapesti Pacsirtamező utcában

Gyerek életét veszélyeztette a szénmonoxid riasztó hiánya

Egy gyermeket szállítottak kórházba szénmonoxid mérgezés miatt.

Szénmonoxid mérgezés Budapesten

Négy felnőttet és két gyereket szállítottak kórházba szén-monoxid-mérgezés gyanújával szombaton késő este Budapesten.

6 ember került kórházba - Szénmonoxid jelző nem volt

Újabb szénmonoxid mérgezéses baleset! 6 ember került kórházba.

Három gyereket és két felnőttet vittek kórházba szén-monoxid-mérgezés gyanújával

Három gyereket és két felnőttet vittek kórházba szén-monoxid-mérgezés gyanújával egy XV. kerületi, Bocskai utcai társasház lakásaiból.

Kigyulladt egy szegedi lakóház

Kigyulladt egy szegedi lakóház, személyi sérülés nem történt.

Hat ember szenvedett szén-monoxid-mérgezést Felsőzsolcán

Hat ember szenvedett szén-monoxid-mérgezést Felsőzsolcán vasárnap este - tájékoztatta a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője az MTI-t.

Súlyos szén-monoxid mérgezés Maglódon

Súlyos szén-monoxid mérgezés Maglódon. Hat embert vittek kórházba.

Győrszentiván városrész egyik otthonához riasztották a katasztrófavédelmet reggel.

Győrszentiván városrész egyik otthonához riasztották a katasztrófavédelmet reggel. ketten kórházban.

Szén-monoxid-mérgezés miatt egy embert kórházba szállítottak a mentők pénteken Győrben.

Szén-monoxid-mérgezés miatt egy embert kórházba szállítottak a mentők pénteken Győrben. 
A lakásban élő másik embert a rokonainál szállásolták el, mert nem oldható meg a fűtés biztonságosan.

Gázrobbanás az budapesti Pacsirtamező utcában

Gázrobbanás az budapesti Pacsirtamező utcában

2013-08-07

Gyerek életét veszélyeztette a szénmonoxid riasztó hiánya

Egy gyermeket szállítottak kórházba szénmonoxid mérgezés miatt.

2013-08-01

Szénmonoxid mérgezés Budapesten

Négy felnőttet és két gyereket szállítottak kórházba szén-monoxid-mérgezés gyanújával szombaton késő este Budapesten.

2013-08-01
Összes megtekintése >